czwartek, 25 stycznia 2007

Zimowe zaskoczenie

Ponieważ zima zaskoczyła naszych drogowców, wczoraj nic nie wyszło z moich ambitnych planów zrobienia fotek rzeczom, które aktualnie tworzę. Zanim przebiłam się przez miasto zmieniając tramwaj na autobus, autobus na nogi, a nogi znowu później na autobus, było już straszliwie późno i nic mi się nie chciałam. Dystans, który zazwyczaj pokonuję w 40 minut, wczoraj zajął mi ponad 2 godziny:( Na szczęście lubię śnieg, więc przyjęłam tę całą sytuację na spokojnie. W domu rozgrzałam się tylko szklaneczką baileysa i ciepłą kąpielą.

Dzisiaj więc zamiast pokazania, jakie mam postępy w wyszywaniu damy i Claytona, chcę zaprezentować pudełeczko w kotki, które zrobiłam jakiś czas temu i wystawiłam na aukcję charytatywną na forum miau.pl. Pudełeczko osiągnęło zaskakująco wysoką cenę, co mnie uszczęśliwiło, bo moja twórczość została doceniona, a przy okazji udało się pomóc potrzebującym kotkom.

Oto pudełko "Kotki miłe":


1 komentarz: