wtorek, 13 marca 2007

Cynamonowo-mleczny piasek do kąpieli

Wczoraj wróciłam do domu tak zmęczona, że nie marzyłam o niczym innym, jak tylko o aromatycznej, królewskiej kąpieli. Postanowiłam zatem odświeżyć moje przepisy na kosmetyki do kąpieli i zrobiłam sobie wielką butlę piasku do kąpieli. Ponieważ dodałam do niego odrobinę cynamonu, piasek pięknie pachnie szarlotką, zaś dodatek mleka w proszku znakomicie odżywia skórę i relaksuje. Ponieważ jestem osobą, która uwielbia wszelkie korzenne zapachy, woń cynamonu podczas kąpieli pomaga mi przenieść się w marzeniach do egzotycznych Indii.

Aby zrobić taki mleczny piasek, potrzebujemy:

1 szklankę mleka w proszku
1 szklankę sody
1 łyżeczkę mąki kukurydzianej (niekoniecznie)
1 czubiastą łyżkę cynamonu

Wszystkie składniki wsypujemy do ładnego naczynia i dokładnie mieszamy. Do kąpieli wsypujemy 5-7 łyżek stołowych mieszanki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz