wtorek, 1 maja 2007

Toruńskie pierniki

Wczorajszy dzień spędziłam z koleżanką i jej córeczką na uroczej wycieczce do grodu Kopernika:) Było cudownie. Obeszłyśmy całą starówkę, zrobiłyśmy mnóstwo zdjęć. Toruńskie stare miasto jest niezwykłe i urocze. Wszystkie fotki z Torunia są autorstwa mojej koleżanki Reni z galerii Unikalni.pl.









A oto ja kolo pieska Filusia, na schodkach niedaleko murów obronnych i przy pomniku Flisaka:


Nie obyło się oczywiście bez zakupów. Instynkt od razu zaprowadził mnie do pasmanterii. Świetnej, doskonale zaopatrzonej we wszystko, o czym można zamarzyć. Kupiłam spory kupon kanwy marmurkowej:
Podobno żaden turysta nie może wyjechać z Torunia bez pierników. Ja kupiłam ich całą siatkę - dla rodziny a także krewnych i znajomych królika. Z nadzieniem różanym, w czekoladzie i z marcepanem, piernikowe serca i chatki. Tu nieduża część zakupionych smakołyków plus kot (pogardliwie odwrócony, gdyż nie lubi obiektywu):

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz