sobota, 7 lipca 2007

Nagrody przyjechały!!!

Nie chwaliłam się Wam, ale mój haft z manekinami zajął pierwsze miejsce w konkursie "Haftujemy bez schematów". Przyznam się szczerze, że nie spodziewałam się:) Po cichutku liczyłam może na jakieś wyróżnienie, ale gdy otworzyłam we wtorkowy ranek stronę z wynikami konkursu i zobaczyłam, że zajęłam pierwsze miejsce, oczom nie wierzyłam!!!

Dziś odebrałam na poczcie kopertę z nagrodami od p. Małgosi, założycielki forum, na którym konkurs się odbył. Czego w tej kopercie nie było... Trzy piękne schematy DMC - elfik (będzie do kolekcji, bo mam już kupiony schemat elfa wierzby), krzew mimozy, piękne magnolie do wyszycia na lnie. Zestaw Dimensions z władczym tygrysem:) Arkusz plastikowej kanwy, którą wiele razy miałam ochotę wypróbować i jakoś nie było okazji, kanwa z metalizującą nitką, breloczek z miejscem na mały hafcik. I na koniec śliczna kartka i zakładka z malarstwem A. Muchy:)))

Pięknie dziękuję za cudne nagrody i mnóstwo radości wszystkim dziewczynom, które na mnie glosowały, które ze mną rywalizowały i Małgosi P., bez której nie istniałoby super forum, nie byłoby konkursu i nagród :))))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz