czwartek, 27 września 2007

Nagroda dla Kasi i skończone bmw

Skończyłam samochodzik:) Wzorek wydawał się prosty, jednak im dalej w las, tym więcej komplikacji. Do wyszycia tego autka potrzebnych było np 5 odcieni czerwieni, różniących się od siebie o pół tonu, następnie napotkałam na tajemnicze odcienie muliny Anchor, których nie tolerowały żadne przeliczniki. Gdy rozgryzłam już wszystkie te zagadki, reszta poszła jak z płatka.

BMW na kołderkę dla Mateuszka jest co prawda jeszcze strasznie pogniecione, ale śpieszyło mi się, żeby zdjąć je z tamborka i Wam pokazać.
Ale to nie koniec dobrych wiadomości:) Moja bardzo dobra koleżanka Kasia Majgier, autorka książek dla dzieci, otrzymała Literacką Nagrodę im. Kornela Makuszyńskiego za rok 2006 za książkę "Amelka" opowiadającą o dziewczynce z małej wioski, która wypowiadając urodzinowe życzenie nawet nie podejrzewa, jak szybko się ono spełni:) Kasiu, moje gratulacje!!!!! Wcale się nie dziwię, bo "Amelka" podobała się także dorosłej i odpowiedzialnej pani czyli mnie:)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz