wtorek, 20 listopada 2007

Świąteczne pisemko

Moja szefowa wróciła dziś z Lądka Zdroju i przywiozła mi świąteczny numer "The World of Cross Stitching", który w Lądku kosztuje jedyne 3,6 funta, zaś u nas w Empikach liczą sobie za niego około 40 zł. Straszliwie się ucieszyłam, nie mogłam się doczekać, aż wrócę do domu i rozpakuję gazetkę:)
Oczywiście od razu w oko wpadł mi jeden, zadziorny obrazek - wyszczerzony psiaczek i mający wszystko w nosie rudy kotek przycupnięty na choince:) Pewnie w niedługim czasie wezmę go na warsztat.
Śpieszę też donieść, że mam już suknię na moje "druhnowanie". Jeżeli oglądacie doskonały "szpitalny" serial "Grey's Anatomy" (w Polsacie emitowany jako Chirurdzy), to widzieliście z pewnością odcinek, gdy dr Izzie Stevens ucieka z balu i biegnie do umierającego Denny'ego. Biegnie w takiej bordowej, pięknej sukni, lekko przypominającej krojem suknię Kopciuszka. No to mam i ja:)))) Nie identyczną, ale podobną, czuję się w niej doskonale, jak będą zdjęcia po ślubie, to pokażę:) Mam trochę tremy, choć to chyba nie ja powinnam ją mieć:)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz