wtorek, 11 grudnia 2007

To już roczek...

Moi drodzy... Dokładnie dzisiaj mija rok od mojego pierwszego wpisu. Właśnie 11 grudnia 2006 roku zaczęła istnieć Sztuka Oswojona. Przez ten rok wszyscy zaglądający tutaj zmobilizowali mnie do intensywnego tworzenia - wyszywania, decoupage'owania. Wiem z Waszych wpisów i maili, że dla wielu mój blog był inspiracją do zajęcia się rękodziełem, wiele z Was przyłączyło się do projektów, w których uczestniczę (np. Kołderki za Jeden Uśmiech). To przynosi mi wiele, wiele radości. Dzięki tej stronie nawiązałam kilka fajnych znajomości, co sobie niezwykle cenię.

Nowy, niedokończony jeszcze wygląd strony, zrobiła dla mnie Kasia Majgier z pomocą elfów świętego Mikołaja ;), za co bardzo Ci Kasiu dziękuję. Cudne graficzki to bogate zasoby strony dla webmasterów - The Inspiration Gallery. Szczególną radość sprawiła mi tytułowa grafika, na której znalazło się niemal wszystko, co w życiu kocham - książki, moja kocia Wisienka, roślinki, obrazki, kałamarz z piórem. Niemal wszystkie moje pasje zawarte są w tym jednym obrazku, brakuje tylko baletnicy i byłby komplet:)

No dobrze, miło powspominać, właśnie piję teraz "urodzinową" lampkę winka, a od jutra biorę się do dalszej pracy. Już za miesiąc i kilka dni moja wystawa, a ja oprócz napisania tekstu do gazety zapowiadającego to doniosłe wydarzenie nie poczyniłam żadnych kroków w celu jej przygotowania.

Popisałabym jeszcze trochę, ale moja sąsiadka pali właśnie papierocha i śmierdzi mi w całym pokoju (uroki mieszkania w bloku), więc uciekam, ale najpierw serdecznie Was pozdrawiam, zaglądajcie tu do mnie stale i wciąż!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz