niedziela, 27 stycznia 2008

Wymiana barterowa ;)

Lucille z bloga "O robótkach" napisała do mnie z propozycją wysłania mi szpatułek do muliny DMC i różnych organizerów DMC, gdyż u niej się kurzyły, a ja ochoczo z takowych korzystam. Nie zgodziłam się przyjąć podarunku za darmo, więc umówiłyśmy się na robótkową wymianę barterową:) Wiem, że do Lucille już dotarła moja paczka, ja swoją odebrałam dopiero wczoraj i sprawiła mi ona mnóstwo radości. Oto, co w niej znalazłam:
Szpatułek zawsze mam za mało, a dzięki temu prezentowi mogłam powkładać część moich mulin do segregatorów. Główny kontroler jakości od razu sprawdził, czy nie pominęłam żadnej muliny, czy szpatułki równo tkwią w segregatorach i czy całość ma ręce i nogi.

Następnie zmęczony kontroler poszedł spać do miseczki wyścielonej dziecięcym sztucznym futerkiem (i kto tu rządzi w moim domu, co?), a ja zabrałam się za wyszywanie:)
Lucille, jeszcze raz bardzo, bardzo Ci dziękuję!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz