piątek, 28 marca 2008

Dni Rękodzieła w Blue City

Nie wytrzymałam i dzisiaj podjechałam na otwarcie Dni Kraftu (tfu, kto wymyślił to słowo???) do Blue City. Miały być niby międzynarodowe dni, ale z tych międzynarodowych znalazłam tam tylko kilka stoisk zagranicznych producentów, więc wielkiej pompy nie było. Jednak można było podpatrzeć, jak się robi decoupage, na stoiskach sprzedawano materiały do rękodzieła, wzory do haftów i akcesoria robótkowe. Najwięcej czasu spędziłam wśród wystawy prac wyszywanych haftem krzyżykowym - zaprezentowano kolekcję Lanarte i DMC. A oto kilka fotek:)

Te samochody mnie zachwyciły. Po prostu muszę wyszyć kiedyś tego czerwonego jaguara: 
Ten obrazeczek kupiłabym natychmiast, gdyby tylko takowy wzór mieli na stoisku. Niestety, sprzedawano wyłącznie wąski urywek tego, co zaprezentowano na wystawie i ten wzór był na zamówienie. Mało marketingowe podejście IMHO...
A oto przepiękna torebka z gęstego lnu. Oj, chciałabym mieć takową...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz