sobota, 31 maja 2008

Kubusie atakują!!!

Ufff... Oto, co potrafi zdziałać kobieta pracująca przez jeden miesiąc. Oto cała masa konkursowych Kubusiów Puchatków, które już w poniedziałek pofruną do Kołderkowa.
Jeden z tych obrazków zaczęłam robić dawno temu, zerknęłam na wpisy tutaj, na blogu i widzę, że pierwsze krzyżyki postawiłam w sierpniu zeszłego roku. Na szczęście obrazek doczekał się szczęśliwego zakończenia (na fotce poniżej jeszcze bez backstitchów).
Wszystkie obrazki miałam zamiar wysłać do Kołderkowa już w zeszłym tygodniu, ale dziewczyny stamtąd skutecznie mnie powstrzymały mówiąc, że konkurs "Stumilowy las" trwa do 2 czerwca i może jeszcze zdążę coś wyhaftować? I co? Zdążyłam:) Powstał malutki, ale przesympatyczny kwadracik, który za chwilę wyjmę z pralki:
Moi drodzy, oto efekt miesięcznej pracy kobiety, która oprócz tego, że ciężko pracuje na etacie, siedzi na dyżurach rannych albo wieczornych, biega na balety, spotyka się z przyjaciółmi i spędza duuużo czasu na czytaniu, ma czas na to, by sprawić jakiemuś choremu dzieciaczkowi radość. Z tych kwadracików będzie się cieszyło aż 5 dzieci:)))) Hmmm, pochwały mile widziane...;))))))))

1 komentarz:

  1. Milo oglądfa mi sie twoje prace . Podziwiam wszystkie kołderkowe ciocie ..

    OdpowiedzUsuń