sobota, 5 lipca 2008

Stopki do maszyny i inne akcesoria

Poczta Polska doskonale się spisała i już kilka dni po zamówieniu paczki w pasmanterii Wojtek przesyłka jest u mnie. Ponieważ z poprzednich zamówień nazbierało mi się sporo punktów partnerskich, tzw. "wojtusiów", wykorzystałam je składając obecne zamówienie i powybierałam kilka prezentów za grosik. Wzięłam mulinę multicolor, igły do maszyny, pisak znikający do wykrojów, tasiemki. Dodatkowo kupiłam kanwę w kolorach bożonarodzeniowych - zieloną i czerwoną a także coś, co sprawi, że nie będę wkładała więcej palców pod igłę w maszynie do szycia - w paczce była także stopka do podwijania i do marszczenia. Może już dzisiaj je wypróbuję. Jestem niezmiernie ciekawa tej stopki do marszczenia - podobno jedna warstwę tkaniny przyszywa niezmarszczoną, zaś spodnia układana jest w falbankę. Jeśli to naprawdę działa, to znakomicie ułatwi mi to pracę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz