sobota, 20 grudnia 2008

Księgozbiór mój

Esta wytypowała mnie do kolejnej zabawy blogowej. Od razu mówię, że temat tej zabawy przypadł mi do gustu, bo książki pożeram niemal nałogowo. Zatem trochę o moim czytaniu:

1. O jakiej porze czytasz najczęściej?

Wieczorami do poduszki, rankami do śniadania, nałogowo czytam także w wannie, pławiąc się w pianie i olejkach.

2. Gdzie czytasz?

W łóżku, na kanapie, na fotelu, na podłodze, w wannie, w autobusie, przy stole.

3. Jeśli czytasz na leżąco to na brzuchu czy na plecach?

Na plecach albo na boku, z brodą opartą na dłoni.

4. Jaki rodzaj książek czytasz najczęściej?

Beletrystykę, ale i opracowania historyczne z interesujących mnie epok.

5. Jaką książkę kupiłaś ostatnio?

"Tysiąc wspaniałych słońc" K. Hosseiniego

6. Co czytałaś ostatnio?

"Bastion" S. Kinga

7. Co czytasz aktualnie?

"Gladiatorów" A, Koestlera

8. Używasz zakładek, czy zaginasz "ośle rogi"?

Używam zakładek - paragonów, wycinków z gazet, luźnych karteczek.

9. Co sądzisz o książkach do słuchania?

Nie lubię, bo zakłócają moją wyobraźnię, poza tym jestem wzrokowcem, nie słuchowcem.

10. Co sądzisz o e-bookach?

Niewygodne, wolę namacalną książkę, pachnącą farbą drukarską.

A do odpowiedzi na te wszystkie pytania spróbuję teraz namówić kogoś, kto o książkach wie naprawdę dużo - Kasię Majgier!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz