poniedziałek, 6 kwietnia 2009

Szczotka dla modnisi

Dzisiaj kurs ozdabiania gadżetu niezbędnego wszystkim długowłosym i krótkowłosym elegantkom. Pokażę Wam, jak łatwo i szybko przemienić zwykłą drewnianą szczotkę w subtelny, kobiecy drobiazg.

Kupujemy drewnianą szczotkę i malujemy ją farbą akrylową na wybrany przez siebie kolor. 
Następnie wycinamy z papieru motywy, którymi ozdobimy przedmiot. Wkładamy je do talerzyka z wodą, czekamy, aż się zwiną i rozwiną - wtedy będą lepiej przyklejać się do naszej powierzchni. 
Ozdabiamy szczotkę wyciętymi motywami smarując klejem przedmiot i papier z wierzchu - wtedy dobrze zabezpieczymy obrazek. 

Ozdabianie jest już gotowe. Jednak ja postanowiłam, że moja szczotka będzie miała spękania wypełnione złocistym proszkiem. Ponieważ ten przedmiot często może być narażony na zmoczenie i kontakt z wilgocią, nie użyłam Cracle Sottile Stamperii, użyłam Cracle Medium, któremu woda niestraszna. 
 
Na tej fotce dokładnie widać, jak ładnie popękał krak. W spękania wtarłam zloty cień do powiek i zaczęłam mozolne lakierowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz