środa, 15 lipca 2009

Toskania i dobra wiadomość

Od niedawna jestem posłańcem dobrych wiadomości dla wszystkich wyszywających! Dziś nie będzie inaczej. Wczoraj dostałam bowiem tajemniczego maila z jednej z pasmanterii internetowych i dowiedziałam się z niego, że nasza polska mulina Ariadna rozszerza paletę kolorów! O 120 odcieni:))))) Już we wrześniu będziemy miały do dyspozycji aż 330 kolorów. Jednocześnie firma zmieni numerację kolorów, chociaż stare numery wciąż będą umieszczone na banderolkach, aż całkiem nie przestawimy się na nowe numery. Pierwszy w nowej tabeli kolorów będzie kolor biały o numerze 1500. Postaram się niedługo wkleić zestawienie starych i nowych odcieni, jakie dostałam od producenta, a póki co chwalę się obrazkiem, który zrobiłam jakiś czas temu właśnie z naszej Ariadny, dobierając pracowicie kolory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz