wtorek, 15 września 2009

Wszyscy kochamy matrioszki

Świat robótkujących oszalał na punkcie matrioszek. Widziałam już matrioszki z filcu, szyte z materiału, widziałam tkaniny i papiery w te babuszki. Modnisie paradują w broszkach i kolczykach z matrioszkami, ogólnie widzi się, że matrioszki opanowują cały świat.

Jak pewnie zauważyliście, dość dawno nie miałam igły w rękach, kanwa i muliny schowane były na samym dnie szafy. Jednak matrioszkomania sprawiła, że i ja zapragnęłam mieć kolorową laleczkę. Przerobiłam obrazek na wzór i zasiadłam do haftowania. I od razu poczułam się jak w domu. 
Jeśli chcecie wyszyć sobie podobną laleczkę, poniżej znajdziecie wzór, który zrobiłam, częstujcie się. Paleta kolorystyczna z mulin Ariadny, jeszcze wg starej numeracji. Jeśli macie ochotę pokazać u siebie na blogu wyszywaną matrioszkę, będzie mi miło, gdy wrzucicie linka do mnie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz