niedziela, 8 listopada 2009

12 sukienek

Właścicielka bloga Freda's Hive pokazała kiedyś przepiękną narzutę wykonaną z bloków z aplikacjami sukienek. Ta narzuta zachwyciła mnie do tego stopnia, że postanowiłam uszyć sobie podobną.

Narysowałam kształt sukienki, wycięłam 12 kształtów z flizeliny dwustronnie klejącej i przejrzałam moją kolekcję charm packów. Wybór padł na paczkę tkanin firmy RJR w kwiatowe, sukienkowe wzory. Przykleiłam kształt sukienki po lewej stronie każdej tkaniny: 
 
Później spokojnie oglądając serial wycięłam sukienki z tkaniny. Zobaczcie, jaka kolekcja ubranek, jak w najlepszym domu mody. Którą kreację wybieracie dla siebie, ja chyba najchętniej założyłabym tę czarną w czerwone kwiaty: 
Przygotowałam sobie 12 kwadratów białego płótna o wymiarach 18 na 18 cm i pośrodku każdego przykleiłam moje sukienki. 

Na dziś już koniec pracy, idę pomalować paznokcie i przygotować się do nowego tygodnia pracy. Muszę jeszcze wpuścić koci krople do oczu, przyszła jesień i jak co roku Wisienka ma zapalenie spojówek. Czy ktoś ma sposób na wpuszczanie kotom kropelek tak, żeby cała operacja nie kończyła się ranami szarpano-drapanymi na moich dłoniach?

Jednak zapewniam, że prace nad sukienkową narzutą będę wkrótce kontynuować. Zastanawiam się tylko, czy 12 bloków to nie będzie za mało na narzutę? Hm, czyli co, czeka mnie szycie kolejnych 12 sukienek? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz