poniedziałek, 16 maja 2011

Kapiel z widokiem na Paryż

Kocham Paryż:) A że postanowiłam ożywić trochę moją łazienkę, uznałam, iż kąpiel z widokiem na uroczą paryską uliczkę to jest to, czego mi potrzeba. Zamówiłam w jednych ze sklepów z fototapetami fotonaklejkę na wymiar - wcześniej zmierzyłam dokładnie ścianę, którą miałam ozdobić tym widokiem. Gdy fotonaklejka przyszła, ściągnęłam na pomoc bratową :) i posługując się kawałkiem tekturki przyciętej na wymiar płytki, pocięłyśmy całą tapetę na prostokąty. Oczywiście na bieżąco numerowałyśmy kafelki i wycinane fragmenty, zaznaczając jednocześnie na każdym kawałku tapety górę motywu żeby nie pomylić się przy naklejaniu. Uwierzcie, przy kilkudziesięciu fragmentach było to niezbędne, bo o pomyłkę nietrudno:) Naklejanie to już był pryszcz. I dzięki prostej operacji moja łazieneczka od razu zyskała głębię. Wygląda teraz super. Moja koleżanka mówi, ze to wygląda, jakbym miała każdy kafelek z nadrukiem:) Fotka taka sobie, ale wygląda to mniej więcej tak:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz