niedziela, 24 czerwca 2012

Pasmanteria w Mińsku Mazowieckim

Do mojej mapy pasmanterii dołącza dziś kolejna. Ostatnio miałam okazję odwiedzić babcię mieszkającą w Mińsku Mazowieckim. Przypomniało mi się, że w centrum miasta od zawsze znajdowało się magiczne miejsce dla robótkujących, babcia bardzo często posyłała mnie tam po nici do szycia albo guziki. Postanowiłam tam zajrzeć i okazało się, ze pasmanteria wciąż istnieje. Nie tylko istnieje - znajdziemy tam całkiem spory wybór włóczek, nici, guzików, kanw z nadrukiem. Jest też calutki stojak z mulinami DMC i Ariadną. Pasmanteria w Mińsku mieści się przy ul. Warszawskiej 122, niedaleko budynku Straży Pożarnej.

3 komentarze:

  1. nie ma to jak dobrze zaopatrzona pasmanteria ...

    OdpowiedzUsuń
  2. zaopatrzenie ok , ale kraty w oknach jak za PRL-u ))Pozdrawiam ))nie wiem jak się logować , wychodzi mi tylko anonimowo ))Marta Pycha

    OdpowiedzUsuń
  3. och! jak ja kocham takie miejsca! :)

    OdpowiedzUsuń