poniedziałek, 25 czerwca 2012

Truskawkowy ręcznik

Skusiłam się na wzięcie udziału u Agnety w jej konkursowym, truskawkowy, czerwcowym SALu. Agneto, ogromne dzięki za pomysł i wybór cudownego wzoru dla nas, jestem pewna, że prędzej czy później wyszyję wszystkie te truskawkowe motywy, są prześliczne, niesamowicie energetyzujące i optymistyczne na maksa. Ponieważ wiedziałam, że nie zdążę do końca czerwca z bardziej skomplikowanym projektem, padło na wyszycie truskawkowej taśmy. Troszkę wzór zmodyfikowałam, coś dodałam, coś odjęłam i gotowe. Kupiłam też na promocji w Tesco super białe ręczniczki po 3,5 zł :D, od razu wiedziałam, że będą idealne do moich truskawek. Koronkę udało mi się wygrzebać w pudle z koronkami. Oto jak prezentuje się całość. Głosowanie na najładniejszy projekt będzie na blogu Agnety w lipcu, więc zachęcam do zajrzenia tam wkrótce i zagłosowania, niekoniecznie na mój ręcznik:D Ciężko mi było dziś wieczorem zrobić piękne fotki ręcznika, ale na żywo wygląda on jak milion dolarów! I w Twórczym Weekendzie będzie.






10 komentarzy:

  1. Aniu, alez pieknie wyglada! Zazdroszcze Ci tego recznika :):):) Super jak mnie sie podoba
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w zabawie Twórczy Weekend :)
    sliczny hafcior, aż szkoda wycierać się takim ręcznikiem ;P w sam raz na lato, wszakże to pora na wszelkie "berries", sama od jakiegoś czasu mam ochote na zrobienie czegoś z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykończony koronką, śliczny ręcznik.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny hafcik i bardzo ładnie prezentuje się na ręczniku - mnie też szkoda byłoby się wycierać takim ręcznikiem :))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam haftowane truskawki
    sliczny recznik

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne fajne :) szkoda że nie wiedziałam że w Tesco były takie tanie ręczniki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ręczniczek i jak w takie cudo rączki wycierać? Raczej zostawić na ozdobę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki drobiazg, a jak potrafi zmienić rzecz codziennego użytku :) Przepięknie to sobie zaplanowałaś, gratuluje pomysłu i wykonania! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń