czwartek, 21 czerwca 2012

Łupy z Panduro

Dzisiaj mam zamiar Was podenerwować i pokazać moje niektóre zakupy ze sklepu Panduro:) Nie mam zamiaru przedłużać wstępu, od razu zaczynajmy.
Kto zgadnie, co to za tajemniczy przedmiot schował się w tym pudełku? To wspaniały, drewniany stojaczek na szpulki, wstążki i wszystkie przydasie, w końcu będę je miała w jednym miejscu.

A tu tkaninki pięknie popakowane, kluczyki, guziki z kameą i maleńka maszyna do szycia.


Materiałowe, haftowane guziki od razu mnie urzekły! Podobnie jak serduszka.
Kupiłam też literki BATH, które czekają na pomalowanie i przyklejenie w mojej łazience.
Super naszywki - dziewczynki w szwedzkich strojach i kolejne tkaniny.
Katalogi sklepu, czego tam nie ma...

Tu trochę wykrojów, tasiemka oraz na dnie książka "Tilda wiosenną porą" (w wolnym tłumaczeniu, szwedzki nie jest moją najmocniejszą stroną, wiec musicie mi wybaczyć).
Szablony do stencilu - wzięłam motyw sówek i matrioszek. I moja cudowna tkanina, którą już pokazywałam w poprzednich postach. Nie muszę chyba dodawać, że do zniesienia mojej walizki po schodach do metra musiałam prosić pewnego szwedzkiego przystojniaka? ;)

3 komentarze:

  1. Oooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wszystko piękne, ale ta maszyna nie będzie mi dawała spać po nocach, buuuuuuuu ;(
    Idę sobie popłakać w kąciku.

    A może chcesz ją odsprzedać??? Chcesz, chcesz, pliiiiiis. Jakby co, to pierwsza stoję w kolejce ;)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, nie bucz mi tutaj, proszę :) Maszyny sprzedać to nie sprzedam, ale mogę ją wymienić na jakiś hand-made duperelek z kocim motywem. Chcę wspomóc Koci Świat ofiarowując im trochę fantów na aukcje, więc każdy się przyda. Piszesz się?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dzięki, że napisałaś u mnie :). Ja, jak to ja - skleroza ;)
    A do kiedy to? Wolisz coś robione czy kocie szmatki? :)
    Albo daj jakiś pomysł, co to może być :)


    Kofam Cię normalnie :*. Masz jeszcze coś na wymianę/zamianę/sprzedaż ;)

    OdpowiedzUsuń