niedziela, 8 lipca 2012

"Cross Stitch Crazy"

Wczoraj jadąc na wycieczkę powyszywałam trochę w autobusie, ale nie za dużo, bo rozbolała mnie głowa i jedynym antidotum było pogranie w Angry Birds :DDD

Do tego na dworcu kupiłam nowy numer "Cross Stitch Crazy", więc było co czytać i oglądać. Chcecie zajrzeć do nowego numeru tej gazetki?
 Zastanawiam się, czy nie kupić poniższej gazetki, ale najtańsza nie jest:/

 Do numeru dołączona była książeczka z dodatkowymi wzorami:
  To niektóre z nich, te o tematyce morsko-plażowej są urocze:





 Te wyszyję chyba wszystkie, są piękne, szczególnie maszyna do szycia!

3 komentarze:

  1. Dziękuję za zabawę... szkoda że się nie udało wygrać :( ale gratuluję Ali.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buuuu :(
    A ja nie wzięłam udziału, bo dopiero dzisiaj tu trafiłam. I już za późno :(
    Ale będę tu zaglądać, bo mi się tu bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń