poniedziałek, 16 lipca 2012

HobbyCraft i ich darmowe tutoriale

Czasami nawet przyjaciele potrafią nas zaskoczyć. Dostałam dziś od Kamili, która na stałe mieszka w Wielkiej Brytanii, kilka fotek z dopiskiem, że znalazła niedaleko sklep z działem, który powinien mnie zainteresować i że mieli sporo gazetek. Aaaaaa!!!! Tak wyglądały fotki, a okazało się, że ten sklep, to HobbyCraft!!! No i dzięki Kamili zamiast iść spać, siedzę i oglądam, przeglądam i żałuję, że tak mało zarabiam oraz że w Polsce wciąż nie mamy takich stacjonarnych sklepów;) Tu ich strona:
http://www.hobbycraft.co.uk/




Siedzę teraz i obśliniam monitor, za połowę książek z tego sklepu mogłabym nie jeść muffinek przez najbliższy rok. Zobaczcie koniecznie do ich działu z pomysłami, znajdziecie tam zatrzęsienie bezpłatnych kursów i  tutoriali na różne rękodzieła.
http://www.hobbycraft.co.uk/Pages/Ideas/
Bożonarodzeniowych ozdób jest całe zatrzęsienie, ale nie tylko Bożym Narodzeniem HobbyCraft stoi:)

8 komentarzy:

  1. U mnie sklepy wygladaja podobnie, tylko inaczej wisza zestawy i nie ma nic od DMC czy Anchora, a glownie DIM, Janlynn czy Bucilla. Zreszta juz dalam takie sklepowe wpisy na moim blogu, jak Cie interesuje to zajrzyj pod zakladke "sklepy".

    OdpowiedzUsuń
  2. ha, nie dziwię się, też bym obśliniała monitor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw sie... U mnie w irlandzkiej miescince tez nie ma takich sklepow... bedziemy slinic monitor razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że u nas jeszcze ich nie ma, bo straciła bym majątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja swój zaślinię ;)
    Mateczko, jakie cuda... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne rzeczy. Szkoda, że u nas nie ma takich sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóz ja tez moge z \Toba poślinić ekran

    OdpowiedzUsuń
  8. HobbyCraft oh HobbyCraft. Pamiętam wycieczki do tego sklepu kiedy mieszkałam w Londynie. Piętrowy wielki budynek, tysiące cudeniek z każdej dziedziny... żałuję że już tam nie mieszkam : (

    OdpowiedzUsuń