poniedziałek, 23 lipca 2012

Irlandzkie legendy - Izolda

Ostatnio miło sobie mailowałam z kolekcjonerką lalek z bloga Lalki Emmy. I chociaż zaniedbałam się w kolekcjonowaniu lalek, poczułam małą nostalgię za tymi plastikowymi tworami ;) Dziś wyciągnęłam kilka z nich z mojej witrynki i postanowiłam pokazać je tutaj.
Na pierwszy ogień idzie Izolda - a dokładniej lalka, która w kolekcji "Legends of Ireland" zwie się "Spellbound Lover" i powstała w 2005 roku. Zobaczcie, jak ładnie wygląda na stronie Barbie Collectora:
http://www.barbiecollector.com/shop/doll/spellbound-lover-barbie-doll-g8070
A to już moje nędzne fotki. Przed wami złotowłosa Izolda w całej okazałości, w przepięknej zielonej sukni z aksamitną peleryną w rdzawo-czerwonym odcieniu.
Detale dekoltu zachwycają, świetna jest też imitacja odpinanych, modnych w czasach Izoldy rękawów.
Korona, ciężko jej było zrobić fotkę:/
Jak na złotowłosą przystało, warkocz ma niezwykle długi i bujny. Na tym zdjęciu widać też, że pelerynę na ramionach podtrzymują złote brosze.
Detale rękawów:
I pasa:
Chciałam zrobić też zdjęcie butów, ale... ona butów nie posiada:) Widać Izolda pomykała po królewskim dworze na bosaka.
I puchar, który przysporzył Tristanowi i Izoldzie sporo kłopotów :)

2 komentarze: