czwartek, 26 lipca 2012

Komódka na mulinę

W swoje imieniny nie próżnuję. Chcecie zobaczyć, co dziś powstało? Proszę bardzo. Do stworzenia tej komódki zainspirowało mnie zdjęcie w sklepie Sewandso, na którym widniała oryginalna komódka DMC do przechowywania mulin. Piękna była, ale cena już mniej mi się podobała - ponad 300 funtów. Znalazłam w Empiku taką oto mini komodę. Nie kupiłam od razu, wróciłam tam następnego dnia z plasticzkami do przechowywania mulin w kieszeni i dokładnie zmierzyłam, czy zmieszczą się one do szufladek. Mieściły się idealnie, więc kupiłam. Ponieważ muliny DMC mam wszystkie na szpatułkach w segregatorach i dobrze mi z tym systemem przechowywania, postanowiłam, że w komodzie zamieszka Ariadna. Za chwilę zacznę przewijanie mulin na plastiki, żeby wypełnić szuflady. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że na jednej komodzie się nie skończy, po prostu muliny mi się w niej nie zmieszczą, będę musiała kupić i ozdobić kolejne. Zapraszam do oglądania i czytania tutorialu poniżej, taką komodę powinna mieć każda szanująca się hafciarka, więc po przeczytaniu bierzcie się i Wy do pracy!!!

 
Tak wyglądała nieozdobiona komoda z surowego drewna:
Szufladki rozkładamy na czynniki pierwsze, wymagało to wyjęcia gałeczek za pomocą obcęgów (były przyklejone). Dekoracyjne papiery w kwiatuszki przycięłam na wymiar frontów szufladek:
Tu przymiarka frontów.
W tym czasie obudowa "się maluje", pomalowałam na czerwono także gałki:
Papier przyklejony, wysuszony, czas na ponowny montaż gałeczek. Klejone były na wikol. Gotową komódkę polakierowałam lakierem w sprayu Stamperii. I gotowe.








13 komentarzy:

  1. Komódka jest urocza :-) Wprawdzie wykorzystałabym ją do czegoś innego, ale pomysł skrzętnie zapisuję w swojej głowie z nadzieją, że wkrótce będę mogła go wykorzystać (snują się pewne plany, ale jak się coś skonkretyzuje, to będę się wtedy chwalić). Podczytuję Twojego bloga o dawna i z wielką radością konstatuję, że wróciłaś do blogowania z wielkim przytupem. Cieszę się ogromnie, bo bez Ciebie świat robótkowo-blogowy był zdecydowanie uboższy. Na koniec życzę Ci wszystkiego, co jest najlepsze, najwspanialsze i najpiękniejsze :-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Komódka, rzeczywiście wygląda rewalacyjnie :) Bardzo romantycznie i kobieco Ci wyszło :) pozdrawiam
    Dmc komódka, tak jest super, ale cena przeraża..... widziałam ją kiedyś
    Ja bym też od razu kopowałabym większą komódkę i na jakieś inne drobiazki, bo przyznam, że jestem szalona :):):) Tyle mam zaczętych projektów , że wolnych nici mam nie zbyt wiele :( większośc gdzieś tam z zaczętymi wzorkami w koszulkach.
    Więc na przyszłośc już mam w planach komódkę :):):)Sam przebieg dekoracji motywuje, a co tam włożyć, myślę, każda z nas szybko odnajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam po raz pierwszy :)
    Bardzo ciekawa komódka i fajny pomysł :)))
    Tylko bardzo mnie ciekawi, ile szpulek z muliną w całej tej komódce zmieścisz. Ja mam mało miejsca, a pomysł mi się podoba.
    Moje gratulacje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie -
    http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, dziękuje za miłe komentarze. Aggaw, blogowanie znowu sprawia mi odromną radość, tak samo jak tworzenie tego wszystkiego. Musiałam sobie jednak zrobić przerwę od blogosfery, ale cieszę się, że wróciłam.

    Marille, w jednej szufladce na wcisk (dosłownie) wchodzi 10 pełnych motków, zatem w komódce powinnaś upchnąć 90 odcieni mulin.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł i super wykonanie ^^ czuję się zainspirowana, a moje mulinki już się po cichu cieszą na nowe mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna komodka,pieknie ozdobiona..teraz ma swoj urok...

    OdpowiedzUsuń
  7. Komódka fantastyczna!
    Pięknie ozdobiona. Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna ale by chyba moich zapasów nie pomiesciła he he

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Aneczko ile pracy trzeba włożyć w takie cudo.Pięknie wyszło cudnie. Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka surowa tez całkiem fajnie wyglądała :D Ozdobiona wygląda tak wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń