niedziela, 1 lipca 2012

Pasmanteria w Galerii Grochów - Warszawa

W zeszłym tygodniu moją uwagę przyciągnął nieduży baner wiszący przy Grochowskiej w Warszawie - "Pasmanteria, Galeria Grochów". Galeria Grochów to nieduże centrum handlowe w nowym wieżowcu przy Rondzie Wiatraczna. Bez wahania poszłam tam na małe zakupy. Okazało się, że miejsce jest cudowne i bez wahania zostawiłabym tam cała wypłatę :D Przesympatyczne panie (które pozdrawiam serdecznie) pozwoliły mi napykać w pasmanterii mnóstwo fotek, więc oglądajcie i zaglądajcie. Pasmanteria znajduje się przy ul. Kobielskiej 23 (ale wejście do galerii jest od ul. Grochowskiej), po wejściu - schodami ruchomymi na górę, dalej na pewno traficie. Godziny otwarcia:
pn-pt - 9-19
sb - 10-16
Sklep ma też stronę internetową: http://pasmanteriagrochow.pl/
Co można kupić? Pełen asortyment mulin: Ariadna, DMC, Anchor, kanwy drukowane (niestety, nie widziałam tkanin do haftu i akcesoriów, albo mi umknęły, albo nie ma, zapytam przy następnej okazji), ogromny wybór guziczków, wełny. Są różne taśmy, akcesoria do szycia, ozdoby i koraliki. Zresztą zobaczcie sami:















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz