poniedziałek, 2 lipca 2012

Tilda wiosenną porą

Wiecie, że nigdy nie uszyłam żadnej Tildy? Podobają mi się, owszem, ale gdy pomyślę o tych wszystkich niewielkich detalach, odwracaniem na drugą stronę cienkich nóżek, wykańczaniu tego... Nie nie nie, to zdecydowanie nie dla mnie, mam za dużego lenia w sobie:P Ten leń jednak nie przeszkodził mi w zakupie książki "Tildas Varideer" czyli coś w stylu "Tildowe wiosenne pomysły". Wszystkie projekty inspirowane są lekko latami 50., dominują słodkie pastele, kropeczki, krateczki itp W książce znajdują się wykroje na Tildy, dodatki typu poduszeczki do igieł czy kosmetyczki i inne cudne drobiazgi. Chcecie zajrzeć do środka? Proszę bardzo, oto projekty, które najbardziej mnie urzekły! Zerknijcie na absolutnie obłędny craft room na drugiej fotce, chcę mieć taki!!! Przybornik szyciowy też rewelacyjny! Jeśli ktoś chciałby taką książkę z wykrojami Tildy, to... prawdopodobnie niedługo będę w Danii, mogę kupić. W kopenhaskim Panduro kosztuje ona 59,90 koron duńskich.



5 komentarzy:

  1. ha ha! właśnie szyję Tildę z tej książki ;-) nie taki diabeł straszny... pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze są te malutkie mebelki, wracają wspomnienia z dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta książka. Hmm... a ile to jest 59,99 koron duńskich na złotówki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga, duńska korona po jakieś 57 groszy, więc nie więcej niż 33 zł

    OdpowiedzUsuń
  5. witam, wspaniała książka też mi się podoba . mam w posiadaniu 3 ale w polskiej wersji Przytulne Dekoracje, Radosne Dekoracje
    i Boże Narodzenie , cena jest w miarę przystępna ok30 do 40 zł zależy gdzie kupiona. Są super , wspaniałe ilustracje i wzory , polecam. Ja od roku szyję tildy wspaniała zabawa i wcale nie taka strasznie trudna , wymaga tylko mnóstwo cierpliwości i precyzji , jeden mały poślizg na szwie i wszystko pada , ale na koniec satysfakcja gwarantowana :)zachęcam do szycia...B. S.

    OdpowiedzUsuń