piątek, 3 sierpnia 2012

Cross Stitch Crazy 167

Jeśli chcecie, to zajrzyjcie ze mną do gazetki, którą dostałam od Agnety. Wczoraj ja przejrzałam od A do Z i poczytałam. Na jednej z ostatnich stron był poradnik, co robić, żeby mieć więcej czasu na haftowanie. Otóż:
- kupcie zmywarkę albo nauczcie nastoletnie dzieci zmywać po sobie i innych
- wymieniajcie się dyżurami w opiece nad dziećmi wśród osób, które tez lubią wyszywać
- zawsze i wszędzie miejcie ze sobą swój haft, nigdy nie wiadomo, kiedy nadarzy się okazja do postawienia kilku krzyżyków
- wychodźcie z psem na spacery do parku, psu dajemy gałąź do zabawy albo zabawkę, a same na ławeczce wyszywamy
- wyszywamy w trakcie oglądania telewizji (to często praktykuję)
Reszty nie pamiętam, ale mam pytanie - przy czym lubicie wyszywać? Macie swoje ulubione filmy lub seriale, przy oglądaniu których igła sama śmiga?
Przy okazji z gazetki wyczytałam, że prawa autorskie do wzorów w niej zamieszczanych wydawnictwo ma przez jedynie pół roku, później wracają one do twórcy wzoru. Tego nie wiedziałam.










EDIT:  Na prośbę Pieguchy wrzucam powiększone fotki niektórych obrazków z tego numeru, robione są nowością od DMC - Memory Threads. To taka gruba mulina dająca efekt 3D obrazkom:




6 komentarzy:

  1. Haftowac umiem prawie przy wszystkim co leci w tv. Tylko przy Walking Dead mam problemy, bo tyle sie dzieje, ze rece mi sie trzesa i nie umiem wysiedziec na kanapie:P
    Hmm, ten ich poradnik mi nie przypadl do gustu. Ja jestem z tych co lubia sobie spokojnie pohaftowac w domu, a nie biegac z haftem gdziekolwiek. W koncu haft dla nas, a nie my dla haftu.
    I cos widze, ze CSC sie poprawie ostatnio, bo coraz wiecej wzorow mi sie podoba. Sama kupilam ostatnio nr 166 (bo byl tam naparstek dla mnie:) i zaskoczona bylam ile mi sie podoba:) A czy ja dobrze widze, ze w tym numerze sa wzory do wykorzystania muliny z pamiecia (memory thread)? Moglabys dac jakies wyrazniejsze zdjecia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, a ja właśnie obejrzałam oba sezony Walking Dead jednym okiem, drugie było na kanwę zwrócone. Aniu, tak, jest troche wzorków z Memory Thred DMC, zjem kolację i porobię zblizenia dla Ciebie.

      Usuń
    2. Hmmm, co innego obejrzec caly serial jednym ciagiem a co innego czekac co niedziele na nowy odcinek:P Zawsze jeszcze ogladam takie talk show po kazdym nowym odcinku, goszcza w nim aktorzy, rezyserzy, producenci czy scenarzysci z serialu, a czasem i inne znane osoby, ktore sa fanami. Super sprawa:)
      dziekuje za powiekszenia!

      Usuń
    3. Ja sobie zepsułam nieco ten 2 sezon, bo obejrzałam gdzieś foty z odcinków i z czasu kręcenia i było rozczarowanie: Oooo nie, to dziewczynka tez będzie zombiakiem? :DDD Teraz Spartacusa oglądam, od początku jeszcze ze świętej pamieci Andym W., o dostałam w końcu DVD. Też mi się przy tym dobrze tworzy.

      Usuń
  2. Całkiem przyjemnie haftuje mi się przy serialach :) Połowę mojej motylkowej Madame wydziergałam przy Naruto :D
    No i kilka wzorów mnie też wpadło w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj

    Dopiero wczoraj trafiłam na Twojego bloga, ale już zdążyłam całego przeczytać. Szkoda, że ostatnimi czasy tak mało tu haftów zwłaszcza większych. Wyszyłaś Haystacks Johna Claytona?

    dodaję do ulubionych i pozdrawiam
    stella

    OdpowiedzUsuń