środa, 29 sierpnia 2012

Dama, prezent i zakatarzony nos

Nie dałam rady pójść dziś do pracy z powodu przeziębienia. Czasami są takie dni, kiedy lepiej zażyć solidną dawkę witamin, popić sok z cytrusów i koktajl jogurtowo-miodowy oraz poleżeć pod kocem przed telewizorem, niż teleportować się na drugi koniec miasta i umierać za biurkiem. Wybrałam opcję nr 1 i chyba jest mi nieco lepiej, żeby nie zapeszyć. Na pocieszenie listonosz przyniósł podarunek od DMC w zamian za wzięcie udziału w ich promocji. Jeszcze niedawno u jednej z blogerek podziwiałam książeczkę z haftami słowiańskimi, dziś mam ją i ja. Do tego jest zestaw do wyszycia misia. Zestawu misiowego pewnie nie wyszyję, za to książeczka ze słowiańszczyzną jest fajna.

Ponieważ porzuciłam majowy obrazek i do niego nie wrócę, sięgnęłam po moją claytonowską damę. Tyle już mam, całkiem sporo, prawda? Coś mi się widzi, że skończę ją raz dwa.

14 komentarzy:

  1. też dostałam taki zestaw :)
    mnie misiek się podoba (aczkolwiek póki co nie mam pomysłu na niego), ale nie po drodze mi z haftem słowiańskim.
    szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkiego wyzdrowienia! A można jeszcze wziąć udział w tej promocji? Dama już bardzo zaawansowana, chętnie zobaczę całość. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyku, z tego, co mi wiadomo, to promocja trwała do końca lipca, teraz pewnie rozsyłają resztę promocyjnych zestawów.

      Usuń
  3. Misiek jest slodki! A ksiazeczke i ja dostalam, bo robilam ostatnio zakupy w nadodatek.pl, ale ze nie kupilam zadnej muliny to nie dostalam misia:( Matka pokazywala mi ksiazeczke, ale nic ciekawego tam nie ma:(
    Szkoda, ze porzucilas ufoka:( Nie wiem, moze jestem dziwna, ale nie umialabym porzucic jakiejs pracy. Nie po to zaczynam cos, zeby nigdy nie dokonczyc:( Wole zawsze nieco wiecej czasu poswiecic na przygotowania i przemyslenia niz rzucac sie na cos, a pozniej z tego pospiechu pomylic sie czy zle dobrac kolory czy material.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tego jednego ufoka porzuciłam, bo ani kanwa nie taka, ani kolory ze schematu nijak się mają do rzeczywistości, nie miałam do niego sił. Nadodatek.pl to firmowy sklep DMC, wiec oni często takie gratisy dodają do zamówień.

      Usuń
    2. No wlasnie! Za malo czasu poswiecilas na przygotowania i dlatego taki Ufok Ci sie zrobil:(
      W polskich sklepach rzadko kupuje, w nadodatek to dopiero moje 2 zakupy. I tak, wiem ze to ich firmowy sklep, tylko czemu tak mala oferte maja:( Jakby to nie byl firmowy sklep:(

      Usuń
  4. Ooo, słowiańszczyzna pięknie się zapowiada, a co w środku, jeśli można wiedzieć?:) A zestaw misiowy zawsze możesz podarować jakiemuś dziecku, coby rozbudzić życiową pasję... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dama zapowiada sie super i szybko Ci idzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty dostałaś!
    pozdrawiam i duuuuużo zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty :-)Dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O mateczkomojakochana!
    Ja tez jestem chora, ale z powodu tego słowiańskiego wzoru! A czy Ty, Aniu, masz w tej książeczce schemat do niego? Bo jakbyś się ze mną tym schematem podzieliła, to ja bym momentalnie wyzdrowiała ;)
    Pomożesz choremu człowiekowi? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że dostałaś w końcu swoją nagrodę. Może mnie się przy innej okazji uda? Pozdrawiam i szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazwyczaj nie jestem przekonana do ludowych wzorów ale ten z okładki wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń