czwartek, 30 sierpnia 2012

Kupiłam kolejne książki

Pierwsza to wydawnictwo Buchmann, które ma w swojej ofercie coraz fajniejsze rękodziełkowe knigi. Natychmiast zakochałam się w szmacianych reniferkach oraz rożkach na jakieś przysmaki. To dwie rzeczy, które pewnie uszyję. No i ta makatka z woreczkami też jest super:)






A tu już książka o decoupage, tematyka też świąteczna. Wydawnictwo RM, na ich stronie publikują bezpłatnie fragmenty książek i można zajrzeć do środka. Tej poniższej pewnie bym sobie nie sprawiła gdyby właśnie nie ta próbka książki.Jak widzicie, powoli przygotowuję się już do Bożego Narodzenia. Zaglądałam nawet niedawno do Bombkarni i wpadło mi w oko kilka nowych, cudnych wzorów :D



5 komentarzy:

  1. Ja mam wszystkie trzy te tildowe książki :) Świetne są (zwłaszcza do pooglądania ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne książki!
    szczególnie spodobały mi się te rożki na słodkości :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne książki, muszę poszukać tej pierwszej, może uda mi się rożka uszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta pierwsza książka.
    Niesamowicie podobają mi się bałwanki, jejku jak ja bym chciała umieć tak porządnie szyć, ale do odważnych świat należy, więc może, może.

    OdpowiedzUsuń