czwartek, 23 sierpnia 2012

Ogrodowe szpatułki

Farba tablicówka poszła ostatnio w ruch. Porobiłam sobie cały stos patyczków-tabliczek do mazania nazw posianych na tarasie ziół i innych roślin. Użyłam do ich zrobienia lakierobejcy Magnat (nie z zachwytu tym produktem, a raczej chęcią wykorzystania resztek w puszce, bo niestety, bejcę tę stosuje się dość trudno, jest bardzo gęsta i zastyga w formie plam na drewnie). Fluggerowa farba tablicówka tez potrafi zaskoczyć, bo po otwarciu w niczym nie przypomina czerni tablicy :D
O, tak to wygląda. Trzeba ją dokładnie wymieszać, bowiem cała "esencja" tego produktu zawsze opada na dno puszki:) Po wymieszaniu farba w końcu jest czarna.
Tu częściowo zabejcowane patyczki, bejcowałam je na raty, żeby mieć za co trzymać. Ale teraz są już pomalowane od A do Z.
I gotowe. Musicie mi wybaczyć bazgroł BAZYLIA. Nigdy nie miałam ładnego charakteru pisma i z wiekiem mi się nie poprawia, a raczej pogarsza:D Wiem, że na użytek bloga powinnam spędzić pół dnia na pięknym pisaniu, wymyślnym fotografowaniu tego, co napisałam, ale ani czasu na to nie mam, ani chęci :) Ale co tam, grunt, że po tabliczce można pisać, mazać, ścierać i znowu pisać. Roślinki będą zadowolone, ja już jestem, bo w końcu nie muszę utykać w skrzynkach i doniczkach papierków pozostałych po opakowaniu nasion. Aha - bazylia to moje dziecko wysiane z nasionek, nie kupiony gotowiec:)

9 komentarzy:

  1. Piękne...musisz porostu kopic cieńsza kredę i będzie rewelka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem:) Kupiłam pierwszą z brzegu w osiedlowym supermarkecie, a tylko gruba mieli i mam dzięki niej usprawiedliwienie dla swojego bazgrolenia :D

      Usuń
  2. Wow, ta bazylia to jakis mutant gigant, nigdy nie widzialam z tak duzymi liscmi:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, moja droga, się dba, się ma :)

      Usuń
  3. piękne masz "dzieciątko" :D mi w życiu nie udało się wyhodować bazylii z nasionek (w ogóle z nasionek to mi wzeszła tylko maciejka i oregano :P)

    a tabliczki świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się i tak podoba z napisem! Śliczności:)

    OdpowiedzUsuń