wtorek, 11 września 2012

Kolejna odsłona damy i listwa na noże

Najpierw przypominam, że na Wasze komentarze w komódkowej rozdawajce czekam tylko do jutra do północy. Kto żyw, niech pisze:) A poniżej pokazuję, jak wygląda moja dama, już prawie koniec.
A tutaj pomysł, który przyszedł mi do głowy przypadkiem. Otóż kupiłam listwę magnetyczną do przechowywania noży. Okazało się jednak, że zmieniła mi się nieco koncepcja kuchenna i miejsca dla listwy na ścianie brak. Przydała mi się jednak jako... podręczny schowek na igły i nici, których używam aktualnie do wyszywania. Szczególnie jest to przydatne w przypadku schematów, które mają dużo mieszanych kolorów. Wady - trzeba mieć dużo igieł:) Zobaczcie, jak ładnie to u mnie wygląda - naklejka z symbolem, na tym mocno trzymająca się magnesu igła, żyć nie umierać.
 

18 komentarzy:

  1. Świetna dama :). Szkoda, że ja tak nie mam cierpliwości do takiego haftowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,az tak skrzywionych igiel to ja nie mam:P Cos bardzo intensywnie xxx! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta dama!
    no i super pomysł na wykorzystanie tej listwy magnetycznej:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ta twoja praca i jakie piękne oczęta:) Niezły pmysł z ta listwą

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna dama:) A wykorzystanie listwy bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna ta twoja dama , nie ma co.... nim ja do takiej wprawy dojde uplynie troche wody. a pomysl na igly jest super , bo ja co rusz gubie jedna. pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze używałąm jednej igły do wyszywania , ale dzisiaj wziełam trzy i łatwiej mi było ..
    Podziwiam za takie równe xxxx , moja obecna kanwa jakis nie wypał i zblizeń haftu nie pokażę ..
    Dama oczywiście śliczna ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj pięknie juz widac haft a ta listwa na igły to super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafty i ciekawy blog!

    Z tą listwą - dobry sposób, żeby się nie pogubić w nitkach i kolorach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dama coraz piękniejsza!
    A z listwą to świetny pomysł. Chyba poszukam mojej, bo spotkał ją taki sam los i gdzieś tam leży.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spryciula :D
    A co do komódki, to jest przepiękna ale mam ogromną ilość mulin i nawet 1/10 motków nie zmieściłaby się w niej :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak widać, rasowej hafciarce przydają się do haftu nawet przybory kuchenne :) A nowy obrazek pięknie się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  13. POmysł z listwą zadziwiający :) a dama wciąż pięknieje :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Damę skomentuje, jak już będzie gotowa. A pomysł z listwą genialny w swojej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oryginalny pomysł i co najważniejsze zdaje egzamin!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kreatywność jest trendy :)
    Niby listwa na noże, a w inny sposób przydać się może :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam na dalszy ciąg damy :) pomysł z listwą - świetny ^^

    OdpowiedzUsuń