sobota, 8 września 2012

Świąteczny sklepik

Mam fioła na punkcie zimowych uliczek, bożonarodzeniowych obrazków i tego typu wzorów. Dlatego pokażę Wam dziś jeden z zaległych projektów, który wyszedł spod mojej igły. Wzór stworzyła belgijska firma Vervaco, uwielbiam ich świąteczną serię i powoli wzdycham do innych obrazków z tej serii.
Świąteczny sklepik powędrował do mamy, oprawiony wisi tuż obok kominka. Nawet nie mam dobrego zdjęcia gotowego już dzieła, więc musicie się zadowolić takim z ostatniej wigilii:)
A tak w ogóle to spotkałam się ze Stellą z bloga Hafty Stelli i plotkując zaczęłyśmy temat, od czego zaczynałyśmy naszą przygodę z haftem. Ha, starałam sobie przypomnieć, od czego właściwie to się zaczęło i chyba wiem:) Mam ochotę to pokazać, ale może najpierw Wy pokażecie swoje "pierwsze krzyżykowe razy"?
Ale ja tu gadu gadu, zaraz muszę lecieć do fryzjera, a nie pokazałam jeszcze sklepiku. Klimatyczny, prawda?

15 komentarzy:

  1. Ależ cudeńko! Niesamowicie klimatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Już trzeba myśleć o świątecznym nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, Vervaco ma piękne zimowe obrazki, też za mną chodzi myśl o wyhaftowaniu czegoś podobnego! Twój hafcik ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Też lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście absolutnie świąteczny klimacik. Śliczny haft :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie mega klimatyczny :)
    A w temacie zimy - ja planuję za zabrać się za personifikację tej pory roku. Mam już wyszytą wiosną i niedługo zabiorę się właśnie za zimę. A przynajmniej tak bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pero si estamos en Septiembre!!! queda mucho para Navidad...

    Tu punto de cruz es precioso, me encantan las escenas victorianas, a lo Dickens!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I już mi się wydaje, że idą święta :)
    Piękny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie tak realistycznie.
    Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zimowe obrazki są bardzo klimatyczne... A miejsce koło kominka jest dla nich idealne:)

    OdpowiedzUsuń