sobota, 6 października 2012

Wystawa "Inspirujemy kolorem" w Łodzi

Wczoraj w Łodzi w Centralnym Muzeum Włókiennictwa rozpoczęła się wystawa haftu organizowana przez DMC, na której prezentowane są prace z konkursu "Inspirujemy kolorem". Sztuka oswojona miała tam specjalnego wysłannika - moją mamę.

I w imieniu mamy prośba - czy ktokolwiek jest w stanie mi powiedzieć, co to za wzór? Jaka to firma albo z jakiej gazety pochodzi? Mamie bardzo się spodobał ten obraz, chętnie kupilibyśmy go jej do wyszycia.


A teraz proszę oglądać.


























15 komentarzy:

  1. Ale relacja!
    Ile czasu i pracy włożono w te obrazy...

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam i zachwycam się dokładnością i dbałością o szczegóły. mam nadzieję ,ze kiedyś sama tak będę wyszywać.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tu dużo mówić: dzieła sztuki. Oszalałam na widok kotów i bardzo mi się spodobały kobiety jako pory roku. A w ogóle poczułam się jak mały pikuś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace! Na wysokim poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem które najbardziej mi sie podobaja , ale ,że mam słabośc do haftu płaskiego to tez zwróciłam uwage na bratki..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe hafty :)))
    czy masz może więcej szczegółów na temat wystawy. Tzn. do keidy będzie i gdzie się odbywa. Może bym pojechała pooglądać te cuda.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marille, wszelkie informacje znajdziesz tutaj, wystawa czynna jest do 17 listopada:
      http://www.muzeumwlokiennictwa.pl/wernisaze/1/339,inspirujemy-kolorem.html

      Usuń
  7. Piękne, a ta uliczka na początku cudna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Great works.Thank you for sharing.:)
    I love the sephia child with kitten very much.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace. A te kotki haftowałam kiedyś w prezencie dla szwagierki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poszukiwany obrazek nazywa się "Spacer w deszczu". Nic więcej nie wiem na jego temat.
    Cieszę się, że podobała Ci się moja praca "Celtic Spring" na zielonym lnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. widze że naprawde było na co patrzeć

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnóstwo przepięknych obrazków do oglądania i podziwiania. Nie można się napatrzyć, nawet na same zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń