piątek, 23 listopada 2012

Zakupy świąteczne

No, nie do końca świąteczne te zakupy, bo nie mam zamiaru dawać ich nikomu na prezent. Prezent jest tylko i wyłącznie dla mnie:) Wymyśliłam sobie bowiem, że na Boże Narodzenie w kuchni powieszę nowe zasłonki. Długo szukałam odpowiedniej tkaniny, aż w końcu znalazłam - w moje ręce wpadła piękna kremowa bawełna w serduszka i śnieżynki. Od razu mi się spodobał wzór, jest taki skandynawski i będzie pięknie wyglądał w kuchennym oknie. Oprócz tkaninki kupiłam też lamówki, soczyście czerwone, jedna w paseczki, druga w kropeczki.
To mój pierwszy post pisany na "maciusiu", jak nazywam mój nowy komputerek. Dopiero się zaprzyjaźniamy, palce odruchowo szukają mi na klawiaturze klawisza ALT tam, gdzie go nie ma. Nie ma też klasycznego Delete, trzeba wciskać skrót klawiaturowy. Zaś skróty, których używałam od dawna na PC-tach, tu są nie przydatne. Ale cała reszta, łał, w końcu mam maszynę, która nie przeszkadza i w pracy, tylko grzecznie podąża za moimi myślami. I do tego miło mi świeci nadgryzionym jabłuszkiem :DDD

12 komentarzy:

  1. Przesłodki materiał! Ciekawa jaestem całości - pewnie okno będzie wyglądało wyjątkowo świątecznie :) "Maciuś" - jak fajnie go nazwałaś :) Ja na swojego powiedzialam kiedys Baldachim, bo mi się zapomniało, że to pawilion...ale jakoś ta ksywka nie utrzymala się, choć śmiechu było co nie miara :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż zachciało mi sie nowych zasłonek do kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Macintosha zazdroszczę, a zakupów gratuluję.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Materiał super :-) Zasłonka będzie pieknie się prezentować :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny materiał i śliczne lamówki! Super zakup!
    Zasłonki będą na pewno ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że zakup naprawdę udany:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Będą się szyły, jak tylko skończę moją pisaninę, bo teraz mam wenę i szkoda mi czasu na szycie;)

      Usuń
  9. Materiał na zasłonki też baaardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny materiał ^^ zasłonki na pewno wyjdą przepiękne ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupy bardzo udane. Tkanina piękna. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń