niedziela, 30 grudnia 2012

Niedzielny pamiętnik księżniczki

Dzień dobry!

"Kasztanki" wyjedzone ku rozpaczy mojej koci, dla której papierki z tych czekoladek to najlepsza zabawa świata i gdy tylko słyszy szelest zdejmowanego złotka, od razu materializuje się obok i czeka, aż dobra pani zwinie złotko w kulkę i rzuci kotu pod choinkę.

Dziś moją słodyczą była tylko kawusia z migdałowym syropem pita w "zdobycznym", bo gwiazdkowym kubku. Mikołajowi dziękuję :)



Tu kilka migawek z tegorocznej wigilii, która spędzałam u babci. Prezenty były oczywiście wszystkie dla mnie:)


A tu ostatnia na ten rok partia bombek mojej mamy. Są tak słynne, że trafiły nawet na serwis Reporter


A co księżniczki robią w wolne dni? Szukają lnu do haftu kupionego w Haftixie. No za Chiny nie mogłam go znaleźć. W końcu wpadł mi w ręce, leżał w miejscu, w którym nigdy bym się go nie spodziewała. I zaraz zacznę nowy projekt. jak widzicie, nie mam hopla na punkcie DMC i z radością wyszywam też naszą polską Ariadną, do której podchodzę bardzo sentymentalnie, to była pierwsza mulina, którą wyszywałam.

11 komentarzy:

  1. Ale dużo prezentów! Bardzo śliczna szydełkowa serweta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Serweta to dzieło babci, która jest już po dziewięćdziesiątce, a wciąż robótkuje :)

      Usuń
  2. bardzo miła świąteczna atmosfera, bombki twojej mamy super, a Ty co zamierzasz?co na tym lnie chcesz wyszyć?
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że Starbucksowy kubek jednak nie powędrował do pracy. Jest len! Będą koniki Dala! Dlaczego ja muszę być chora ;-(, mogłybyśmy wspólnie pohaftować. I nie oszukuj, pod choinką było też coś dla innych. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana ales Ty byla grzeeeeeeczna,tyyyyyle prezentow...no,no,no ...ciekawa jestem co teraz powstanie....wiec szybciutko haftuj i pokazuj...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombki twojej mamy sa boskie , Ale bogatego mikołaja miałaś ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie... dla Ciebie??
    Podaj adres babci... na przyszły rok nie będziesz musiała się tak męczyć odpakowując je wszystkie w samotności ;-)))
    Ja nie mam cukierków na choince ale u mnie w magiczny sposób znikają... pierniczki ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. To nawet ja taka grzeczna nie byłam...;)
    Niechaj Nowy Rok zabłyśnie kolorami tęczy,
    niech będzie radość i szczęście
    i niech zostanie z tobą.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w nowym roku! Dużo weny twórczej :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prezenty dla Ciebie?:) Kochana Babcia!

    OdpowiedzUsuń