sobota, 22 grudnia 2012

TWOCS od siostrzyczki

Jak już pisałam, moja przyszywana sister z UK przysłała mi wraz z życzeniami prezencik. Nowy numet The world of Cross Stitching. Dołaczony do gazetki był super kalendarzyk z postaciami ze świata fantasy - w środku są oczywiście schematy:D

A tu już zawartośc gazetki z najciekawszymi według mnie projektami:

Zerknijcie na napisy w tym obrazku - tam jest przepis na gorącą czekoladę!





Tu muffinkowe podusie dla Stelli, hi hi:



A tu już zapowiedź kolejnego numeru z genialnymi sowami!

8 komentarzy:

  1. Przepiękne te wzory. Takie... moje. Aż zaczynam mieć ochotę uczyć się krzyżykowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudowne wzorki, a pamiętnik nieziemski ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale sliczne wzorki,niejeden przygarnelabym..

    OdpowiedzUsuń
  4. gazeta bardzo fajna, ta kostka mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cuda! Najchętniej wyhaftowałabym 3/4 spośród nich :) Oj, zazdroszczę przesyłki :) Jak tylko zdecydujesz się coś wyhaftować, chwal się koniecznie.
    Pozdrawiam przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wzorki , szczególnie manekiny ...

    OdpowiedzUsuń