wtorek, 1 stycznia 2013

Smutne podsumowanie roku

Myślałam, że podsumowanie 2012 roku będzie zupełnie inne. A życie jak to życie, szybko weryfikuje nasze plany. Dziś w nocy zmarła moja kochana babcia, ta najbardziej robótkowa i kreatywna. Mimo 91 lat wciąż była aktywna i wciąż w ruchu.

Nie będę udawała, że czuję się świetnie, bo tak nie jest. Zastanawiam się, gdzie teraz znajdę taki smak pierogów z kapustą i grzybami, jak te babcine? I kto mnie będzie mobilizował do podróży? Babcia jako jedyna nigdy nie trzęsła się ze strachu nade mną, gdy wsiadałam w samolot albo pociąg i jechałam gdzieś sama. Pewnie wiedziała, że to, co zwiedzimy, pozostanie w nas na zawsze.

Żałuję, że nie udało mi się skończyć książki o sklepiku robótkowym i babcia już jej nie przeczyta, spodobałaby się jej na pewno. A tak niewiele zostało... To dla mnie znak, że w 2013 mam pracować nad motywacją i konsekwentnie nie odkładać życia na później.

Tak to już jest, moi mili, rok za rokiem mija i pozostają po nas samotne zegary, singerowskie maszyny do szycia i smaki, których nikt nie potrafi odtworzyć:(((


16 komentarzy:

  1. [*]
    moje najszczersze wyrazy współczucia

    OdpowiedzUsuń
  2. najszczersze wyrazy współczucia
    [*]

    OdpowiedzUsuń
  3. [*] wyrazy współczucia, niestety bliscy odchodzą od nas wtedy, kiedy najmniej się tego spodziewamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślę przytulaski... Myślę że Twoja Babcia będzie nadal czuwać nad Tobą, tak jak moja to robi :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromne wyrazy współczucia. Przepiękne pożegnanie napisałaś dla babci.

    OdpowiedzUsuń
  6. wspolczuje i mocno przytulam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze współczuję...
    Pięknie piszesz o swojej Babci, na pewno będzie czuwała nad Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczere wyrazy współczucia. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi przykro :(
    Trzymaj się jakoś :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromnie mi przykro. Przytulam mocno i pozdrawiam cieplutko. Trzymaj się, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Ci współczuję i jest mi przykro.
    Ja też tęsknię za moją babcią :(
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję Ci Aniu straty [']
    Ja swoich babci nie miałam okazji poznać bo umarły zanim się urodziłam. Kiedy czytam jak ciepło napisałaś o swojej Babci to żałuję, że nie miałam możliwości poczuć babcinej miłości. To wspaniałe, że miałaś taką Babcię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przykro mi, ale i tak sie ciesz, ze tak dlugo mialas babcie! Moja zmarla jak bylam w podstawowce:( Do dzis mi jej brakuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie współczuję!!!! Ogromnie mi przykro Aniu:( Ściskam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Współczuję Ci bardzo i zarazem martwię się o swoją babcię która w marcu będzie kończyć 90 lat trzyma się dobrze ale wiem że jak odejdzie będzie mi jej bardzo brakowało,3 maj się ciepło , pozdrawiam anula

    OdpowiedzUsuń