czwartek, 2 maja 2013

Len i lawenda

Saszetka to efekt znalezienia w szufladzie kawalątka lnu, kawałeczka kanwy i dwóch godzin pracy.  Wyszywało się miło w cieple lampki, szyło się równie miło, chociaż chyba czas zainwestować w nowe żelazko, bo to, które mam, od początku nie chciało doprasowywać tak idealnie, jak chciałabym.

Wypełniłam ją resztkami ociepliny i pachnącą, suszoną lawendą. Wzór z francuskiej gazetki DFEA, aż nabrałam ochotę na kolejne pachnące saszetki do szafy z tej serii. A może skuszę się na zmianę motywu? Ponieważ pracuję nad nową pisaniną, a raczej startuję z nią, mam dziką ochotę na piwonie, hodowane przez bohaterkę książki:)







16 komentarzy:

  1. Śliczna saszetka:) Bardzo mi się podoba wzorek:)
    Pozdrawiam i życzę twórczego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna saszetka!
    świetne połączenie kanwy i lnu, no i super wzorek:)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny drobiazg. Segregator z poprzedniego posta jest śliczny:)Pozdrawiam z Domu Rozalii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zapachowa poduszeczka!
    Skoro piszesz, że zaczynasz pisać coś nowego, to chyba skończyłaś już swoją powieść. Kiedy będziesz ją wydawać? Bo chyba nie piszesz do "szuflady"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, "Patchworkowa wróżka" już dawno skończona, teraz powoli myślę o moim nowym "dziecku", też trochę robótkowe będzie, bo akcja będzie toczyła się w tym samym miejscu. A kiedy wydam... wydawnictwa się nie spieszą, to podobno może trwać wiele miesięcy...:(

      Usuń
  5. Świetny pomysł , saszetka cieszy moje oko ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna saszetka, też by mi się przydało kilka zrobić, tylko czemu moja lawenda nie chce wschodzić? Już dawno nasionka powinny wykiełkować, a niestety w miejscu stoją...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo z bazylią, co roku kiełkowała aż miło, w tym chyba za zimno:/ Za to rukoli mam już cała skrzynkę, za jakiś miesiąc-półtora będę miała na sałatki:D

      Usuń
  7. Piękna, lawendowa saszetka :)
    Poza tym, kocham lawendę :) Moja wzeszła bardzo ładnie (nasiona kupiłam w Biedronce).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna szaszetka w moim ulubionym motywem :) śliczności.

    OdpowiedzUsuń