sobota, 3 sierpnia 2013

Półka na kubki

Postanowiłam pokazać Wam moją odnowioną, kupioną za grosze półeczkę. Niestety, chociaż teoretycznie przeznaczona jest do przechowywania ładnych, zdobionych talerzy, u mnie takowych nie uświadczysz, za to kubków mam cała szafkę, więc cześć z nich powędrowała na tę wisząca półeczkę.

Gdzie można kupić cudne talerzyki malowane w jakieś obrazki albo kropki/kratki/paski? Macie pomysł? Bo jak widzicie, pustawo trochę u mnie. Aha, pajac widoczny z prawej strony przyjechał z Mediolanu i to jedyne miejsce, w którym zechciał zamieszkać, z każdego innego mi spadał, więc proszę się nie śmiać ;)




17 komentarzy:

  1. Półeczka przepiękna :)
    Też marzę o takiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strelicjo, upolowana na aukcji za chyba 17 złotych!

      Usuń
    2. No i jeszcze jeden walor półeczki - niedroga :)

      Usuń
  2. Półeczka przepiekna!!! Bardzo mi się podoba, a i kubeczki na niej wspaniale wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sliczna polka! Tez bym taka chciala mniec! Kubeczki tez slicznie ja zdobia! Pozdrawiam i zapraszam w moje progi! Bedzie mi bardzo milo - poznajmy sie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna. Ach jak mi się taka marzy na przyprawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna półeczka :)
    ja się zawsze bałam stawiać na takiej kubki - z moim szczęściem zaraz któryś by zleciał i się zbił...
    a talerzyki ładne widziałam np. w ciuchlandzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, w ciuchlandach u mnie nie ma. Znalazłam w jednym kiedyś nawet maleńką, ręczną niszczarkę do dokumentów, a talerzyków nie widziałam:/

      Usuń
  6. I półeczka, i dekoracja przepiękne.:) Talerze w kratkę: http://www.lubiana.com.pl/trapo_dekoracje.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, jak malutko tych kubkow:P U mnie troche kartonow sie nazbieralo i czekaja w garazu na wlasne M, bo sie w domu juz nie mieszcza.
    Jak tam walka z UFOkami? U mnie ufok juz prawie zdycha, ale chyba widzialas postepy na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam teraz ważniejsze sprawy na głowie niż ufoki, wiec wszystkie poszły w kąt:) A kubki - to tylko wycinek kolekcji:DDD

      Usuń
    2. Szkoda, bo tak dobrze Ci szlo:) Ale co obowiazki to obowiazki!
      Widze, ze fajna okazje trafilas z polka! Super:) Szkoda tylko, ze biala:P

      Usuń
  8. Taka półka to moja marzenie , a telerz kupuje na Jarmarku albo w komisach ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Półeczkę masz pierwsza klasa! A jaka cena obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Półeczka jest prześliczna :) Wygląda świetnie. A bardzo ładne talerzyki widziałam nawet wczoraj na Allegro w Porcelanie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna półeczka - też taką chce mieć:)

    OdpowiedzUsuń