sobota, 17 sierpnia 2013

Szklarnia z książkami

Przez całe lato w mojej mini szklarence rosły zioła, których używałam do gotowania. Ostatnio jednak przestało im się tam podobać, miały za gorąco, więc zlitowałam się nad roślinkami i przesadziłam wszystkie do skrzynek. Powstał problem - co ze szklarenką, jak ją zagospodarować? Mogłabym powstawiać do niej świece, ale szybki zrobione są nie ze szkła, a z jego doskonałej imitacji z tworzywa sztucznego, więc pewnie kontakt z ogniem nie wyszedłby im na dobre.

No i stoi teraz ta cudna, ażurowa szklarnia tuż przy kanapie, pełniąc funkcje podręcznej biblioteczki. Wygląda smakowicie i wszystkie te lektury są na wyciągnięcie ręki.



16 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje ta szklarenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejuu! Przecudowna, też taką chcę! Jeśli chodzi o książki to jestem maniakiem pięknego przechowywania ich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybyś nie napisała, że to szklarnia, nie domyśliłabym się. Świetnie ją wykorzystałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudna witrynka się zrobiła! nie dziwię się że szkoda by było żeby stała niezagospodarowana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szklarenka jest po prostu prześliczna i książki się w niej świetnie prezentują :)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł bomba!!! Świetnie wygląda ta witrynka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! I książki się nie kurzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł ;) Wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowa podreczna biblioteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,jestem goscinnie;))czy moge znac miejsce zakupu szklarni???:)jest cudna!!!pozdrawiam
    Tysia,mojbialydomek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyno, kupiłam ją na Allegro w jakiejś galerii, która chyba z Holandii sprowadzała bibeloty. Niestety, to było tak dawno, że nawet nie pamiętam, jaki to sprzedawca. Ale poluj na hasło: mini szklarnia, może się pojawi ponownie

      Usuń