środa, 4 września 2013

Kryptonim R1, kryptonim R2

Kochani moi,

mam już potwierdzenie od wydawcy, że o ile nic się nie zmieni (a nie powinno), to już w kwietniu w księgarniach będziecie mogli znaleźć moją pierwszą książkę o sklepiku patchworkowym nazwanym przez jego właścicielkę, szaloną Weronikę - "Robótkowem". Nie mogę do końca w to uwierzyć, bo rok temu książki nie miałam nawet w planach. A raczej - miałam trochę luźnych notatek zrobionych na pokładzie samolotu Sztokholm-Warszawa i tyle. Zaś w listopadzie gdy zasiadłam do pisania, to nie oderwałam się od klawiatury, póki nie skończyłam. Książka przez cały czas nie miała nawet tytułu, plik zwał się R jak Robótkowo i tyle.

Teraz kończę powoli pisać coś, co nazwałam Kryptonimem R2. Tak tak, piszę właśnie kontynuację losów Weroniki i kogoś jeszcze, kogoś, kogo chyba trudno polubić, ale ja ją lubię. A R1 czytam sobie czasami  w formie ebooka, bo nie mogę się doczekać na papierowe wydanie.

Mam nadzieję, że będziecie czekać razem ze mną, bo opowieść jest pełna cudownych rękodziełek, mnóstwa tkanin i fajnych bohaterów, których uwielbiam. Jest też to, co kobitki lubią najbardziej, czyli wątek miłosny! I to JAKI wątek miłosny! Miejscami jest gorąco :D

Zatem... w kwietniu zapraszam do zerknięcia, czy na półkach w Waszych księgarniach stoi dumnie "Powrót na Staromiejską" :)))))))


21 komentarzy:

  1. Fajnie się czyta takie pozytywne wpisy :), moje gratulacje. Życzę sukcesu czytelniczego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! na pewno chętnie zajrzę i przeczytam , a w formie e-booka też będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, na pewno będzie i e-book :)

      Usuń
    2. super! teraz fizycznie ciężko mi będzie kupić papierową książkę a do e-booków jest nagabywana od dawna więc będzie okazja się skusić :D

      Usuń
  3. To czekamy! A moze powinnas jak Chmielewska zamiescic krotki fragment na swoim blogu? Tak na zachete :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromne gratulacje!!! To w końcu wspaniałe wydarzenie jest... Nie omieszkam zajrzeć do książki...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Na pewno kupię i przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!!
    Czekam na książkę! Oczywiście w formie papierowej, bo jestem bibliofilem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!!
    No i czekam na książkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje serdeczne!
    Z niecierpliwością czekam na książkę! A czy będzie mozliwość zakupu książki z autografem? To dopiero byłaby gratka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gazyniu, nie tylko będzie możliwość, ale kto wie, czy nie zawitam na jakieś spotkanie autorskie na Śląsku, może byśmy się wtedy w końcu spotkały :D

      Usuń
    2. O to jak na Śląsku, to daj znać kiedy, bo chętnie też bym po autograf podeszła ;)

      Usuń
  9. Z niecierpliwością czekam na szelest kartek :-)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że nie przegapię :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i już czekam na książkę ,,

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Nie omieszkam zawitać do księgarni, a potem poprosić o autograf.:))

    OdpowiedzUsuń