sobota, 19 października 2013

Pachnące uzależnienie

Po wyjątkowo pracowitym tygodniu postanowiłam zrobić sobie pachnącą niespodziankę i zaszłam do sklepu z moimi ulubionymi woskami YC. Właściciel sklepu już mnie zna i od razu przywitał mnie słowami: "to moja stała klientka". Pogadaliśmy chwilę, powąchałam niektóre te świece, które niedostępne są na rynku europejskim (bekonowa - oj, od razu bym ją chciała!). I wyszłam z paką wosków.

Od wczoraj palę na przemian te śliczności. Black Cherry i Honey&Spice są zapachem października, więc muszę się zastanowić, czy któregoś z nich nie chcę w formie świecy. Wisienka jest super i kto wie, kto wie...? Natomiast Snowflake Cookie przypomina mi bardzo Vanilla Cupcake, spodziewałam się nieco innego "świątecznego ciasteczka" i muszę się nad nim zastanowić, czy zostać przy woskach, czy kupić świecę. Pachnie cudnie, słodko, ciastkowo i waniliowo. I właśnie - za wanilią nie przepadam, wolę cukier, karmel i czekoladę. A ponieważ na liście zakupowej nazwanej: DUŻA ŚWIECA ma obecnie Christmas Memories (pięknie pachnie piernikami) oraz SUMMER SCOOP (to z kolei roztapiające się lody truskawkowe, cudo!), to sama nie wiem, czy ciasteczkową świece tez kupię.


A tu niewielki wycinek mojej kolekcji wosków Yankee:


8 komentarzy:

  1. ależ Ci zazdroszczę tej kolekcji ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponująca kolekcja!:) Poczułam te zapachy, gdy o nich napisałaś...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Że też w moim mieście nie ma takiego sklepu, kocham pachnidełka, uwielbiam, palę świeczki zapachowe, ale wiem, że to nie da się porównać z woskami, oj szkoda, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaźna kolekcja. Pamiętam klateczkę wypełnioną woskami.
    Aż mi tutaj pachnie;))

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany, cóż za kolekcja! także zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. kolekcja wspaniała! :) ciekawe kiedy pierwsza świeca :D masz juz ulubiony zapach? Ja tez sie trochę zawiodłam na Snoflake Cookie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie zawiodłam na wszystkich świątecznych oprócz Memories. To na pewno kupię w wersji świecowej. A mój ukochany wosk YC? Salted Caramel, właśnie teraz pachnie. A świeca już wypalona do połowy :D

      Usuń